فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

همه چیز درباره برند آدیداس و محصولات آن

در برندها / آدیداس

محصولات ورزشی مردانه برند آدیداس (Adidas) از ابتدای تأسیس این برند از تنوع، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی برخوردار بوده؛ اما به‌عنوان یک برند مطرح جهانی همیشه سعی داشته کیفیت محصولات، امضای کار و اولویت‌های مشخص خود را دنبال کند. برند آدیداس سال‌هاست که با محصولاتش، سبک زندگی ورزشی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. سبد محصولات این شرکت شامل کفش، پوشاک و لوازم جانبی مانند کیف، عینک آفتابی، تجهیزات بدنسازی و توپ ورزشی است. در این مطلب مختصر از اسپورند، در تلاش بودیم تا محصولات ورزشی مردانه برند آدیداس را که استفاده از آنها برای آقایان ورزشکار در زندگی روزمره ضروری است را معرفی کنیم.

کفش ورزشی آدیداس

 

کفش‌های ورزشی مردانه آدیداس (Novaflight )

از محبوب‌ترین کفش های اسپرت مردانه آدیداس که سال‌های سال است کیفیت و کارایی بالای خود را حفظ کرده است. از ویژگی‌های عمده این مدل از کفش‌های آدیداس می‌توان به این موارد اشاره کرد:

- به دلیل راحتی و مدل خوبی که دارند این مدل از کفش‌های مردانه آدیداس یعنی Novaflight را می‌توان در طول روز استفاده کرد: محیط کار، پیاده‌روی.

- بافت متریالی نرم و پارچه‌ای و توری آن باعث می‌شود راحت‌تر شسته و تمیز شود و در حین راه‌رفتن و فعالیت هوا در داخل کفش در جریان باشد.

- با داشتن قسمت پنجه نسبتاً گرد، قابلیت عالی برای جای‌گیری انگشتان پا محسوب می‌شود.

- قسمت کف این مدل از زیره بادوامی ساخته شده و انعطاف خوبی باتوجه‌به نوع کاربری آن در طول روز دارد.

این مدل از کفش‌های آدیداس، از محصولات و تجهیزات ورزشی مردانه آدیداس به شمار می‌رود.


هودی آدیداس

 

هودی‌های مردانه آدیداس

هودی‌ها از پرطرف‌دارترین لباس‌ها در بین جوانان به شمار می‌رود و این محبوبیت هم در بین مردان است هم زنان، به‌خصوص برای افرادی که در فصول بهار یا پاییز دوست دارند با استایلی کژوال به بیرون بروند. پوشیدن هودی‌ها این مزیت را دارد که وزن و سایز بدن شما را بی‌اهمیت جلوه می‌دهد. هودی اسپرت مردانه در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود که در تمامی آنها تناسب و نظم بین جیب کانگورویی، کلاه چسبیده به‌خوبی در طرح هودی رعایت شده است و در عالم ورزش نیز همواره از محبوبترین محصولات ورزشی مردانه آدیداس به شمار می‌رود. هودی‌های مردانه آدیداس، از 53% پنبه، 36% پلی‌استر بازیافتی و 11 % از ویسکوز فرانسوی ساخته شده است که راحتی و حس خوبی را هنگام پوشیدن به شما خواهد داد.

-راهنمای خرید کاپشن مردانه


تیشرت آدیداس

 

تیشرت‌های دکمه‌ای مردانه آدیداس

اگر می‌خواهید هنگام ورزش، ظاهری حرفه‌ای و جذاب داشته باشید پیشنهاد ما، پوشیدن تیشرت های دو دکمهی مردانه آدیداس است. حدود 20 درصد مواد تشکیل‌دهنده این نوع تیشرت‌های مردانه ورزشی آدیداس، مواد بازیافتی هستند. این تیشرت‌ها ظاهری اسپورت، باکلاس و شیک به شما می‌دهند و بیشتر مخصوص مواقعی هستند که اگر مربی هستید یا در باشگاه ورزشی کار می‌کنید با این تیشرت به استایل خود جلوه ای حرفه‌ای ببخشید. این تیشرت‌ها از محبوبترین محصولات ورزشی مردانه برند آدیداس هستند که برای تمامی آقایان پیشنهاد می‌کنیم.


شلوارک آدیداس

 

شلوارک مردانه آدیداس

تصور کنید همراه با تیشرتی که در فوق اشاره شد، یک شلوارک ورزشی مردانه با چنین رنگی را ترکیب کنید و بپوشید. ظاهر شما دقیقاً شکلی خواهد گرفت که به‌عنوان مربی ورزشی به دنبال آن هستید. یعنی ترکیب لباسی که با آن بتوانید نه همیشه بلکه در مواقع موردنیاز حرکات ورزشی و تمرینی را به‌راحتی به ورزشکاران آموزش دهید.

این شلوارک‌ها از 20 درصد مواد بازیافتی ساخته شده و در رنگی‌های خنثی و گیاهی عرضه می‍شود که به‌راحتی می‌توانید در طول روز در محیط کار باشگاهی خود به تن کنید. به دلیل جنس کششی این این شلوارک‌ها به هنگام پوشیدن و شستن دچار مشکل نخواهید شد. این مدل از شلوارک‌های آدیداس از محصولات محبوب ورزشی مردانه برند آدیداس محسوب می‌شوند که در بین اسپورت پوشان از محبوبیت بالایی برخوردار اند.

سویشرت آدیداس ترکس

ژاکت‌های ورزشی مردانه آدیداس مدل Terrex

ژاکت‌های ورزشی مردانه مدل Terrex آدیداس، از محصولات ورزشی مردانه برند آدیداس است که ظاهری خارق‌العاده و به لحاظ ورزشی، حرفه‌ای به شما می‌بخشند. از مدل کلاه گرفته تا سرآستین‌ها یا جیب‌های زیپ‌دار کناری، و نیز در ترکیب رنگ‌های استفاده شده در طراحی، همه‌وهمه این مدل ژاکت‌ها را بی‌نظیر می‌کنند و شما را برای خرید و پوشیدن آن ترغیب می‌کنند. 94 درصد مواد استفاده شده در این نوع ژاکت پلی‌استر بازیافتی است. قسمت کلاه متصل بوده و دو جیب در قسمت پایین سینه قرار دارد با فضای بزرگ داخلی. این ژاکت‌ها برای مردانی که در فصل‌های پاییز و بهار علاقه به دویدن در فضای باز دارند و با سردی و گرمی دمای بدن مواجه می‌شوند گزینه پیشنهادی خوبی است. علاوه بر این اگر فردی اسپورت پوش هستید در هر فعالیتی در خارج از خانه می‌توانید آن را بپوشید. ژاکت Terrex از محصولات ورزشی مردانه برند آدیداس که داشتن آن برای هر ورزشکاری ضروری است.


حرف آخر

محصولات ورزشی مردانه آدیداس هرکدام به‌نوعی از جذابیت خاصی برخوردار هستند که با تهیه آنها می‌توانید در زندگی روزمره تنوع پوششی ایجاد کنید و زندگی خود را ورزشی، فعال و شاد کنید. طراحی‌های محصولات ورزشی آدیداس به‌نوعی است که استایل و راحتی پوشش شما را در طول روز تضمین می‌کند. چه در حال ورزش باشید یا نه، به‌نوعی با پوشیدن این محصولات به داشتن فعالیتی ورزشی هرچند ساده، ترغیب خواهید شد. پس محصولات ورزشی مردانه برند آدیداس (Adidas) را از دست ندهید.