فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

نحوه تشخیص لباس ورزشی اصل از فیک

در راهنما / راهنمای خرید

<

نحوه تشخیص لباس‌های ورزشی برند از تقلبی یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین موضوعات است. شاید اکثر مردم تجربه خرید خوبی نداشته‌اند، مثلاً به جای خرید لباس ورزشی اصل و مارک، محصولات تقلبی و فیک خریده اند. حتی اگر برای خرید محصولات اصلی و اورجینال هزینه زیادی پرداخت کرده باشید، پس از مدتی متوجه می‌شوید که کالایی که خریداری کرده اید چیزی جز کالای تقلبی نیست. امروزه تشخیص پوشاک اصل از تقلبی، تقریباً یک کار بسیار سخت است. اما افراد می‌توانند پوشاک ورزشی خود را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر خریداری کنند. پس اگر شما هم به دنبال خرید لباس ورزشی زنانه یا مردانه اورجینال و اصل هستید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب از اسپورتلند همراه ما باشید تا نحوه تشخیص لباس ورزشی اصل از فیک را به شما آموزش دهیم.

 اهمیت تشخیص لباس ورزشی اورجینال از تقلبی 

دلیل تشخیص‌دادن لباس ورزشی اصل از فیک

برخی از برندها به دلایل مختلفی مانند کیفیت و ماندگاری محصولات خود جزو محبوب‌ترین برندها در این زمینه هستند به‌طوری‌که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند محصولات ورزشی اورجینال را از این برندها خریداری کنند. این نوع لباس ورزشی اصل با ترکیبی از بهترین کیفیت پارچه، دوخت و نوع طرح، قیمت و ارزش بالایی را ایجاد کرده‌اند. همین امر باعث شده تا عده‌ای سودجو محصولات مشابه این برندها را باکیفیت پایین تولید کنند تا بتوانند با سوءاستفاده از این برندها سود خوبی به دست آورند. به‌خاطر همین موضوع شما باید هنگام خرید محصولات اورجینال دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید محصولی اصل و باکیفیت خریداری کنید.

در ادامه نکاتی را به شما آموزش می‌دهیم که بتوانید به‌راحتی محصولات ورزشی اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

آشنایی با روش‌های تشخیص لباس ورزشی اصل از تقلبی

اگر می‌خواهید هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که لباس ورزشی شما اصل است یا تقلبی، کافی است که به نکات زیر کاملاً اهمیت بدهید.

به برش دوخت و کیفیت پارچه دقت کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در لباس‌های ورزشی اصلی بسیار رعایت می‌شود کیفیت دوخت لباس‌ها است که یکسان بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. به‌طوری‌که این نکته در لباس‌های فیک و تقلبی اصلاً رعایت نمی‌شود، یعنی دوخت پارچه‌ها کاملاً با هم متفاوت است. لباس‌های اورجینال معمولاً درزهای ظریفی دارند، یعنی تعداد دوخت در هر سانتی‌متر زیاد است و تراکم بالایی دارند.

 توجه به محل قرارگیری لوگو


اهمیت‌دادن به نوع لوگو در لباس ورزشی

لوگو نشان‌دهنده برند و شرکتی است که لباس موردنظر شما را تولید می‌کند. به یاد داشته باشید که برندهای محبوب از لوگوهای ساده استفاده می‌کنند، لوگویی که طرح پیچیده ای داشته باشد می‌تواند یکی از نشانه‌های تقلبی بودن لباس باشد. اگر قصد خرید یک تی شرت اسپرت اورجینال مردانه یا زنانه را دارید، این موضوع را حتماً بدانید که برندها معمولاً لوگوی خود را در مکان‌های خاصی، روی لباس قرار می‌دهند. برای درک این موضوع، می‌توانید با یک جستجوی ساده متوجه شوید که هر برند، شکل و تصویر تجاری خود را در کجای لباس قرار می‌دهد.

برندهای مطرح معمولاً از طرح‌های ساده برای لوگوی خود را روی لباس استفاده می‌کنند. نام برند و تمام حروف آن در جایی که لوگوی برند درج شده است با یکدیگر همخوانی دارد و در تمام قسمت‌ها حتی روی تگ‌ها و برچسب‌ها بدون اشتباه نوشتاری است.

<

به شناسنامه برند توجه کنید

لباس‌های مارک‌دار شناسنامه دارند. مشخصات لباس، نحوه شستن، محصولات جدید، جوایز یا نشان، تاریخ تولید، محل تولید، محل کارخانه و کد پوشاک در یک دفترچه 4 یا 8 صفحه‌ای با برند معروف موجود است که در واقع شناسنامه آن است. برای لباس برخی برندها این شناسنامه را داخل لباس می‌دوزند.

به‌عنوان‌مثال در یک شلوار ورزشی مردانه یا زنانه اورجینال، روی شناسنامه آن قد، دور کمر و کد لباس درج شده است. برندهای معروف سایت‌هایی دارند که در آن قیمت‌ها، تعداد تولید انواع پوشاک و اطلاعات دیگر نوشته شده است. اگر کد لباس در سایت نیست، ممکن است مارک لباس شما تقلبی باشد.

بالابودن قیمت لباس اورجینال 

توجه به قیمت لباس اورجینال

قبل از خرید لباس‌های مارک‌دار به سایت مراجعه کنید تا از قیمت لباس و مشخصات آن مطلع شوید. لباس‌های مارک‌دار به طور معمول قیمت بالاتری دارند، بنابراین وقتی یک لباس مارک ارزان می‌خرید، مطمئن باشید که محصولتان تقلبی و غیراورجینال است. برندهای بزرگ و معتبر نیز سالی دو بارفروش فوق‌العاده یا حراج دارند که می‌توانید لباس‌های موردنظر خود را با تخفیف‌های خوب خریداری کنید. پس اگر می‌خواهید با خیال راحت یک لباس ورزشی اورجینال باکیفیت برای خود تهیه کنید، ما اسپورتلند را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

زیپ لباس‌های اورجینال و تقلبی

اگر لباس موردنظر شما زیپ دارد، آن را کمی بازکرده و ببندید. زیپ‌هایی که در لباس‌های ورزشی اورجینال تعبیه شده است به‌راحتی حرکت می‌کنند، خراب نمی‌شود و به انرژی زیادی نیاز ندارد. در تمامی قسمت‌های زیپ رنگ یکنواخت و ساده است. ولی در لباس‌های تقلبی این موضوع رعایت نشده است و زیپ تمامی این لباس‌ها ظاهر زخیمی دارند و همچنین به‌راحتی باز و بسته نمی‌شوند.

<

قرارگیری آرم لباس اورجینال روی دکمه 

توجه به دکمه‌های لباس

لباس‌های ورزشی اصلی به طرز هوشمندانه‌ای آرم خود را روی دکمه‌ها قرار می‌دهند. علاوه بر این، دکمه‌ها در جای خود دوخته می‌شوند. لباس‌های اصلی و اورجینال معمولاً دارای دو یا سه دکمه اضافی برای موقعیت‌های خاص هستند. دکمه‌ها بر روی لباس‌های تقلبی و فیک به‌صورت آزاد و شل دوخته می‌شوند.

از یک فروشگاه معتبر خرید کنید

همچنین انتخاب فروشگاه مناسب و قابل‌اعتماد برای خرید لباس ورزشی اصل و اورجینال مهم است. تحقیق در مورد اعتبار و شهرت فروشگاه، نظرات مشتریان و تاریخچه فروشگاه می‌تواند به شناسایی کالای اصلی کمک کند. اسپورتلند با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه فروش انواع لباس‌های ورزشی اورجینال، مفتخر است که توانسته همیشه لبخند رضایت را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

 

مقالات مرتبط جهت مطالعه بیشتر:

راهنمای انتخاب سویشرت ورزشی

راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه

 

سخن پایانی

علاوه بر عادات کسانی که توانایی خرید مواد لباس ورزشی اورجینال را دارند. یکی از مشکلات افراد این است که از کیفیت پایین و قیمتی که برای لباس تقلبی می‌پردازند خسته شده‌اند. متأسفانه دراین‌بین فروشگاه‌های ورزشی زیادی هستند که به‌خاطر کسب سودهای زیاد از ناآگاهی این افراد سوءاستفاده می‌کنند و لباس تقلبی را به‌جای اورجینال به مشتریان خود می‌فروشند. امروزه بازار آن‌قدر متنوع است که تشخیص لباس اصلی از تقلبی دشوار است. قصد فروشگاه اسپورتلند از ارائه این مقاله ارائه چند راه‌حل ساده بود. این مقاله به شما کمک می‌کند قبل از پرداخت هزینه لباس اصلی و پوشیدن لباس تقلبی، با ویژگی‌های لباس اصلی و اورجینال آشنا شوید.