فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

انواع مدل های کاپشن مردانه ویژه زمستان 1402

در راهنما / راهنمای خرید

فصل کاپشن در راه است و تعداد زیادی از انواع مدل کاپشن مردانه زمستانی و پاییزه در بازار ارائه شده‌اند. در زمستان باید لباسی بخرید که نه تنها از نظر ظاهری شیک و مد روز باشد، بلکه در سرما نیز شما را گرم و راحت نگه دارد. علاوه بر کاپشن ورزشی، چند مدل کاپشن مردانه ازجمله لباس‌هایی هستند که هر مردی باید در کلکسیون لباس‌های زمستانی خود داشته باشد. کاپشن زمستانی مردانه چیزی است که شما همیشه آن را خواهید پوشید و انتخاب کاپشنی که برای همه موقعیت‌ها مناسب باشد بسیار سخت می‌شود.

ما به شما کمک می‌کنیم تا بر اساس آب و هوا و استایل، کاپشن مردانه‌ خاص خود را انتخاب کنید. آماده باشید تا تمام زمستان را گرم و شیک، بگذرانید!


کاپشن-مردانه

6  دلیل برای خرید یک کاپشن با کیفیت :

لباس مناسب این قدرت را دارد که ظاهر شما را متحول کند. دلایل خوبی برای سرمایه گذاری برای یک کاپشن وجود دارد:

1- کاپشن‌ها، لباسی چند ساله هستند

مردم همیشه کاپشن خواهند پوشید. آن‌ها همیشه در طول تاریخ مدل‌هایی از آن‌ را پوشیده‌اند و همیشه یک کاپشن متناسب با هر فصل، وجود خواهد داشت.

ایده خوبی است که چند مدل کاپشن مردانه در کمد لباس خود داشته باشید. سعی کنید حداقل یک کاپشن زمستانی مردانه، یک کاپشن مردانه لی، یک کاپشن مردانه اسپرت ، یک کاپشن پاییزه مردانه برای هوای خنک و یک کاپشن بادی برای زمان دویدن یا دوچرخه‌سواری داشته باشید.

هرچند افرادی که در مناطق سردتر زندگی می‌کنند، تعداد و مدل بیشتری از کاپشن مردانه دارند که می‌توانند برای مقابله با هوای سرد بپوشند اما این امر باعث نمی‌شود که افراد در آب و هوای گرمسیری‌تر بیخیال خرید کاپشن مردانه شوند. شما همیشه می‌توانید انواع مدل کاپشن مردانه جذاب را متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

2- کاپشن‌ها می‌توانند بسیاری از ایرادات را پنهان کنند

آیا در ناحیه کمر چربی اضافه دارید؟ می‌توانید آن را با یک کاپشن پنهان کنید. آیا کمر مشخصی ندارید؟ می‌توانید یک مدل کاپشن مردانه‌ را بپوشید که با بند کمری، اندام شما را مشخص نماید. بازوهایتان آن‌طور که می‌خواهید ورزیده و مشخص نیستند؟ شانه‌های لاغری دارید؟ کاپشن مردانه مشکل شما را در ظاهر حل خواهد کرد. هرچند خرید کاپشن مردانه سایز بزرگ برای افراد با اضافه وزن زیاد کار آسانی نیست، اما کار نشد ندارد!

همه ما قسمت‌هایی در بدن خود داریم که در مورد آن‌ها کمی احساس ناامنی می‌کنیم یا گاهی اوقات با لباس‌هایمان مشکل داریم. یک کاپشن می‌تواند به ما کمک کند تا آن‌ها را از دید دور نگه داریم. مشکلات کمی وجود دارد که یک کاپشن مردانه مناسب نتواند آن‌ها را حل کند!

 

3- کاپشن‌ها می‌توانند ویژگی‌های مثبت را برجسته کنند

همانطور که می‌توانند به پنهان کردن عیوب کمک کنند، می‌توانند به ویژگی‌های مثبت شما نیز توجه کنند. آیا قدبلند هستید؟ با پوشیدن یک کاپشن مردانه ماکسی آن را به همه نشان دهید.

یک مرد با هیکل خوب همیشه در یک کاپشن خوش دوخت عالی به نظر می‌رسد. یک لباس تابستانی زیبا که با یک کت یا کاپشن مردانه اسپرت مناسب پوشیده می‌شود می تواند بلافاصله یک ظاهر معمولی را به یک ظاهر حرفه‌ای تبدیل کند.


کاپشن-مردانه

4- کاپشن‌ها باعث احترام می‌شوند

اورکت از انواع مدل کاپشن مردانه است که می‌توان در محل‌های رسمی‌تر آن را به تن کرد. اصولاً وقتی وارد جمعی می‌شوید آن کسی که اورکت به تن دارد بیشتر نظرتان را جلب می‌کند. اورکت‌ها دارای قدرتی هستند که می‌توانند هیبتی را به فرد بدهند که ممکن است واقعاً آن را نداشته باشد.

5- مواردی وجود دارد که هیچ چیز جز کاپشن جواب نمی‌دهد

در موقعیت‌های خاص باید یک کاپشن مردانه خاص به تن کنید. جلسات با رئیس و مشتریان، مصاحبه شغلی و مراسم رسمی از مواردی هستند که باید در پوشیدن کاپشن مردانه مناسب برایشان دقت کرد.

همچنین در بعضی مکان‌ها باید بازوها و سایر قسمت‌های بدن خود را بپوشانید. برخی از دفاتر اداری یا اماکن مذهبی از آن دسته می‌باشند. با به همراه داشتن یک کاپشن پاییزه یا سویشرت مردانه سبک مشکلتان حل خواهد شد.

6- کاپشن از شما محافظت می‌کند

پوشیدن کاپشن به شما این امکان را می‌دهد که بدن خود را در هوای سرد گرم نگه دارید. حتی اگر می‌خواهید در هوای خنک و آفتابی پاییزی از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید، کاپشن پاییزه مردانه یا کاپشن مردانه لی مفید خواهد بود.


کاپشن-مردانه

نکات مهم تصمیم‌گیری برای خرید کاپشن مردانه:

هنگام تصمیم‌گیری برای خرید کاپشن زمستانی مردانه، به نکات زیر توجه کنید:

· آیا اصلاً به کاپشن نیاز دارید؟

صدها کاپشن با سبک‌ها، الگوها، مارک‌ها و قیمت‌های مختلف وجود دارد. یک کاپشن می‌تواند همگام با مد باشد، اما باید نیازها را برآورده کند. به خصوص برای زمستان، به این فکر کنید که چرا به کاپشن نیاز دارید. آیا به عنوان یک لباس‌ غیررسمی است یا برای محافظت از خود در برابر هوای سرد؟ با درک عوامل نیاز و خواسته، تصمیم هوشمندانه بگیرید.

· کجا و چه زمانی از کاپشن زمستانی استفاده خواهید کرد؟

مکانی را در نظر بگیرید که در آن کاپشن زمستانی مردانه خود را می‌پوشید. آیا یک منطقه کوهستانی است یا در کنار ساحل، آیا آب و هوای بارانی دارد؟ علاوه بر این، بررسی کنید که چه زمانی کاپشن را می‌پوشید، در روز یا شب؟ این سوالات می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری صحیح برای خرید کاپشن مردانه کمک کند.

· شخصیت شما چیست؟

انتخاب کاپشن مردانه زمستانی مناسب کاری است که نیاز به بررسی دارد. قبل از خرید کاپشن زمستانی مردانه، نوع بدن، سبک زندگی و شخصیت خود را بشناسید.

برای نوجوانان، کاپشن اسپرت مردانه بهترین گزینه است. برای یک کارمند، کاپشن مردانه مشکی همراه با شلوار رسمی عالی خواهد بود. اگر می‌خواهید ظاهری کاملاً رسمی داشته باشید، اورکت یا پالتوی بلند پیشنهاد می‌شود. استایلی که انتخاب می‌کنید شخصیت شما را نشان می‌دهد.

· مدل یا راحتی، چه چیزی برایتان مهم است؟

راحتی حرف اول را می‌زند. یک کاپشن زمستانی مردانه راحت از شما در برابر سرما محافظت می‌کند. در صورتی که یک کاپشن زمستانی صرفاً شیک ممکن است انتظارات شما را در سرما برآورده نکند. مطمئن شوید کاپشن شما هر دو هدف را به طور همزمان برآورده می‌سازد.

· در مورد نگهداری از کاپشن بررسی کنید

یک کاپشن زمستانی خوب برای مردان حداقل 3 تا 4 سال ماندگاری دارد البته اگر با مراقبت مناسب استفاده شود. دستورالعمل‌های ذکر شده روی برچسب در مورد شستشو و نگهداری آن را بررسی کنید. انواع مختلف کاپشن‌، نیازهای متفاوتی برای نگهداری، شستشو و استفاده دارند.ببینید آیا می‌توانید مراقبت از آن را به طور کامل انجام دهید؟

حال اگر واقعاً به کاپشن نیاز دارید، چند فاکتور مهم دیگر را باید در نظر بگیرید:

1- عملکرد کاپشن مردانه

در کاپشن‌ مردانه باید بین جنس و مدل، عملکرد را در اولویت قرار دهند. یک کاپشن خوب می‌تواند از شما در برابر باد و بارش محافظت کند و در عین حال بدن شما را گرم نگه دارد.

برخی از مدل‌ها با ویژگی‌های کاربردی وجود دارد که برای موقعیت‌های خاص نمی توانید از آنها اجتناب کنید:

  • کاپشن اسپرت مردانه
  • کاپشن بادی مردانه
  • کاپشن زمستانی مردانه
  • کاپشن پاییزه مردانه
  • کاپشن مردانه لی
  • اورکت

2- قد مناسب کاپشن زمستانی مردانه

طول بر اساس قد فرد، نوع عایق و مدل کاپشن مردانه متفاوت خواهد بود.

  • کاپشن بلند زمستانی تا روی زانو
  • کاپشن کوتاه مردانه زمستانی تا کمر

مطمئن شوید که کاپشن مردانه خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود انتخاب می‌کنید.

یک کاپشن نباید نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند. طول آن باید بر اساس اندازه بدن باشد. مردان کوتاه قد نباید یک کاپشن کوتاه مردانه را انتخاب کنند.

3- جنس کاپشن زمستانی مردانه

مواد مورد استفاده در کاپشن‌های زمستانی برای مردان بسته به هدف مورد نظر می‌تواند متفاوت باشد.

وقتی در مورد جنس کاپشن صحبت می‌کنیم، بهترین گزینه‌ها پشم و کشمیر است. این کاپشن‌ها نرم و راحت هستند و شما را گرم نگه می‌دارند. اگر منطقه شما دمای بسیار پایینی دارد، کاپشن‌های چرمی مناسب هستند. کاپشن‌های ساخته شده از پارچه مصنوعی نیز در بازار موجود است. ویژگی‌های هرکدام متفاوت خواهد بود. به نیازهای خود توجه کنید.

4- طرح، رنگ و مدل کاپشن زمستانی

کاپشنی را انتخاب کنید که مناسب سبک زندگی و شخصیت شما باشد. مهم است که نوع بدن خود، آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید و سبکی که می‌خواهید را بشناسید.

تنوع مدل کاپشن زیاد است: کاپشن بالشتک دار (برای کسانی که مدل حجیم می‌خواهند)، کاپشن ضد آب/ قابل تنفس (ایده آل برای افراد با پوست حساس)، کاپشن به سبک بومبر (طراحی شده برای آب و هوای سردتر) و غیره.

هنگام تصمیم گیری برای انتخاب رنگ کاپشن مردانه، رنگ‌های خنثی مانند بژ، شتری، مشکی و قهوه‌ای بهترین گزینه‌ها هستند. بهترین چیز در مورد این رنگ‌ها این است که آن‌ها را می‌توان با هر لباسی ست کرد.

5- قیمت کاپشن مردانه

قیمت‌ها بسته به برند، مواد مورد استفاده و محل تولید کاپشن بسیار متفاوت است.

جای تعجب نیست که کاپشن‌های سنگین‌تر، که به طور متوسط ​​بین 300 تا 500 دلار هستند، اغلب گران‌تر از انواع سبک‌وزن هستند که معمولاً کمتر از 200 دلار قیمت دارند.

کاپشن‌های ساخته شده از چرم یا جیر اغلب گران‌ترین هستند، اما به راحتی تا سال‌ها دوام می‌آورند.

کاپشن مردانه ترک معمولاً از کیفیت خوبی برخوردارند. همیشه انواع کاپشن مردانه جدید از برندهای مختلف مطابق فصل در بازار ترکیه به قیمت مناسب به وفور یافت می‌شود، مخصوصاً در حراج آخر فصل. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید لباس و کاپشن مردانه ترکیه را مقصد خوبی می‌دانند، یک تیر است و دو نشان. اگر امکان سفر به ترکیه را ندارید، فروشگاه‌های آن لاین معتبر را از یاد نبرید. خریدی خوب و مطمئن را تجربه خواهید کرد.

با در نظر گرفتن این ملاحظات، در ادامه بهترین مدل‌های کاپشن مردانه را معرفی می‌کنیم. مدل‌هایی برای امسال و تمام سال‌ها.


بهترین مدل‌های کاپشن مردانه

کاپشن مردانه لی

قدمت کاپشن لی به دهه 1880 برمی‌گردد، امروزه کاپشن لی نمادی از مد آمریکایی و یکی از لوازم اصلی کمد برای مردان در سراسر جهان است.

در تمام طول سال ایده‌آل هستند، کاپشن لی را می‌توان با هر چیزی از شلوار پارچه‌ای گرفته تا هودی و شلوار جین پوشید.

 

کاپشن بومبر

قدمت این کاپشن مردانه به دهه 1950 برمی‌گردد و ریشه در ارتش اروپا و ایالات متحده دارد.

انواع مختلفی از بومبر وجود دارد. این کاپشن‌ها معمولاً با یقه آجدار، کمربند و سرآستین متمایز می‌شوند.

امروزه کاپشن بومبر یکی از نمادین‌ترین مد در فرهنگ پاپ است که توسط افراد مشهور، ورزشکاران و افراد معمولی پوشیده می‌شود.

کاپشن-مردانه

کاپشن مردانه چرمی

کاپشن مردانه چرم بدون زحمت مد را با کیفیت تلفیق می‌نماید. جذابیت آن غیرقابل انکار است. یک کاپشن چرم چیزی فراتر از یک روند مد است و گواهی بر پایداری سبک کلاسیک است. با مراقبت مناسب، می‌تواند به‌خوبی دوارم بیاورد بنابراین یک سرمایه‌گذاری عالی خواهد بود.

کاپشن-مردانه

کاپشن بوفالو

این کاپشن مردانه برای پوشیدن در زمستان عالی است از چرم گاو میش یا بوفالو ساخته می‌شود و به خوبی شما را گرم می‌کند. این کاپشن‌ها مناسب پوشیدن در همه‌جا هستند. رنگ مشکی و قهوه‌ای آن بسیار زیبا و پرطرفدار است. قیمت کاپشن بوفالو براساس کارکردی که دارد مقرون به صرفه است.

کاپشن-مردانه

کاپشن هرینگتون

کاپشن مردانه هرینگتون که با نام بلوزون نیز شناخته می‌شود توسط الویس پریسلی در اواخر دهه 1950 رایج شد.

این یک کاپشن کوتاه مردانه سبک وزن است و از پنبه، پلی استر، ترکیب پشم یا جیر ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های متمایز هرینگتون، جیب‌های مورب و آستر طرح دار شطرنجی آن است.

کاپشن-مردانه

کاپشن لایه دار پر شده

این کاپشن یک لباس نظامی استاندارد است. دارای جیب‌های چندگانه و معمولاً به رنگ سبز زیتونی است و برای جنگ طراحی شده است. این کاپشن نظامی نمادین دارای نکات مهم کاربردی، کلاسیک و البته مد روز است. طراحی این کاپشن مردانه درست مانند شلوار جین آبی آمریکایی است، قدیمی اما همیشگی.

کاپشن بارانی

کاپشن‌های بارانی سبک هستند و می‌توان آن‌ها را در ته ساک جمع کرد و تا بارندگی بعدی فراموش‌شان کرد. بارانی یکی از انواع کاپشن‌های مردانه است که نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید. مگر اینکه عادت به استفاده از چتر داشته باشید!

کاپشن پافر

برخی از مدل های کاپشن مردانه صرفاً برای مد هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای عملکرد می‌باشند. کاپشن پافر هر دو را ترکیب می‌کند. پافرهای مردانه در شکل‌ها، اندازه‌ها و جنس‌های مختلف موجود هستند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد راهنمای خرید پافر را بخوانید.

گذراندن زمستان بدون کاپشن تقریباً غیرممکن است. اگر کاپشن مردانه می‌خواهید بیشتر از این منتظر نمانید، کمی جا برای کاپشن زمستانی جدید در کمد خود باز کنید و با کاپشن مناسب از هوای سرد زمستان امسال لذت ببرید! خرید خوبی داشته باشید!