فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

بهترین روشها برای داشتن اندام ساعت شنی

در دانستنیهای ورزشی / نکات آموزشی

چگونه اندام ساعت شنی داشته باشیم

 
اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اندام ساعت شنی هستید، حتماً این مطلب را به طور کامل مطالعه نمایید. همان‌طور که می‌دانید داشتن اندامی زیبا یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از افراد به آن توجه می‌نمایند، به‌خصوص افرادی که توجه بیشتری به‌ظاهر خود دارند. اندام ساعت شنی جزو اندام‌های بسیار زیبا است که بسیاری از بانوان طرف‌دار آن هستند. منظور از اندام ساعت شنی اندامی است که کمر حالت باریکی دارد و پاها هم حالت خوش‌فرمی دارند. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتری در مورد اندام ساعت شنی به دست آورید، حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با اندام ساعت شنی

حتماً شما هم می‌خواهید بدانید که اندام و هیکل ساعت شنی به چه صورت است؟ اندام ساعت شنی از اندام‌های بسیار زیبا و پرطرف‌دار در بین بانوان است و می‌توان آن را یکی از ملاک‌های مهم زیبایی ظاهر دانست. در اندام ساعت شنی معمولاً شانه‌ها حالت پهن و گردی دارند و قسمت پایین‌تنه و ران‌ها پرتر هستند. دراین ‌بین باید خط کمر حالت کم‌حجم و باریکی داشته باشد. نکته قابل‌توجه این است که در اندام ساعت شنی تجمع چربی و وزن در تمامی قسمت‌های بدن به طور یکسان نمی‌باشد. به این شیوه که در قسمت سینه، باسن و ران‌ها توضیح وزن بیشتر است.

جالب است بدانید افرادی که دارای هیکل ساعت شنی هستند، استخوان‌ها و ماهیچه‌های قدرتمندتری هم دارند و خیلی کمتر از افراد دیگر دچار پوکی‌استخوان می‌شوند. در مقابل باید بدانید این افراد خیلی سریع‌تر چربی را در قسمت پایین‌تنه خود جذب می‌نمایند. این موضوع باعث می‌شود تا افزایش وزن در آنها خیلی سریع‌تر پیش بیاید. به‌طورکلی باید بدانید که رسیدن به اندام ساعت شنی دخترانه و یا حتی مردانه خیلی کار سختی نمی‌باشد. تنها کافی است شما اطلاعاتی در مورد مشخصات اندام ساعت شنی داشته باشید.

مقالات مرتبط جهت مطالعه بیشتر:

کدام ورزش‌ها برای تناسب اندام بهتر و مناسب تر است؟

تناسب اندام و کالری سوزی با دوچرخه سواری

 مشخصات و ویژگی‌های اندام ساعت شنی 

 همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر هم برای شما توضیح داده‌ایم، اندام ساعت شنی مانند دیگر اندام‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی است. زمانی که شما اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات هیکل ساعت شنی داشته باشید، خیلی راحت‌تر می‌توانید به اندام دلخواه موردنظر خود دست یابید. توجه داشته باشید که در اندام ساعت شنی در عرض شانه و عرض باسن باید هم اندازه یکدیگر باشند و به‌نوعی در چهارچوب یکسانی قرار گرفته باشند. این در حالی است که کمر حالت کم‌حجم و باریک‌تری به خود گرفته است. باسن باید حالت حجیم و البته برجسته داشته باشد. معمولاً این افراد دارای سینه‌های بزرگ‌تری هم هستند. به‌طورکلی مشخصاتی که برای شما توضیح داده‌ایم از بارزترین ویژگی‌های اندام ساعت شنی است. حال می‌خواهیم بدانیم که چه نوع ورزش‌هایی برای رسیدن به هیکل و اندام ساعت شنی مناسب است؟ با ما همراه باشید تا به ایده‌آل‌ترین اندام خود دست یابید.

بیشتر بخوانید: 7 حرکت ورزشی در خانه برای لاغری فوری بانوان

 حرکات ورزشی اصولی برای اندام ساعت شنی 

بسیاری از افراد آرزو دارند تا به اندام ساعت شنی دست یابند و این محبوبیت در بین بانوان بسیار بیشتر استاگر نگاهی به ستارگان دنیای مد و فشن هم بیندازید، بسیاری از آن‌ها دارای بدن ساعت شنی هستند. اگر شما هم در تلاش هستید تا به هیکل ساعت شنی دست یابید، باید با ورزش‌های اصولی برای رسیدن به این اندام آشنا باشید. در واقع برخی حرکات ورزشی وجود دارند که باعث باریک شدن کمر و پرحجم شدن باسن می‌شود که باید آنها را به طور روزانه و مرتب انجام دهید.

 نکات طلایی رسیدن به اندام ساعت شنی

نکات طلایی برای ورزش‌های اندام ساعت شنی

انجام ورزش‌هایی در هوای آزاد و فضای باز می‌تواند برای دستیابی به هیکل ساعت شنی بسیار ایده‌آل باشد.

نیازی به انجام ورزش‌های شکمی بسیار دشوار نیست. اما باید به فکر تقویت عضلات سه سرخود باشید. به همین علت ورزش‌هایی مانند وزنه‌برداری و اسکات می‌توانند در ورزش‌های روزانه شما برای رسیدن به اندام ساعت شنی بسیار مفید باشد. این سبک از ورزش‌ها عضلات پایین‌تنه شما را حجیم‌تر می‌نمایند و باعث کم‌حجم‌تر شدن دور کمر شما می‌شوند.

اگر بتوانید تنها یک ساعت از روز را به شناکردن اختصاص دهید، خیلی سریع‌تر می‌توانید چربی‌های اضافه خود را بسوزانید، زیرا شناکردن از جمله بهترین و سریع‌ترین راهکارها برای ازبین‌بردن چربی‌ها و کاهش وزن است. در