فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

انواع تیشرت زنانه - 16 مدل مختلف

در راهنما / راهنمای خرید

تیشرت‌ها یک لباس کلیدی هستند. شما می‌توانید آن‌ها را در هر مکان و در مناسبت‌های مختلف بپوشید. پوشیدن تیشرت همیشه همراه با راحتی است. زنان همیشه به دنبال تیشرت هستند، هرچند بسیاری نمی‌دانند تیشرت زنانه چه انواعی دارد. اگر به دنبال این هستید که در مورد تیشرت زنانه اسپرت و انواع آن اطلاعات مناسبی کسب کنید، همراه باشید زیرا ما لیستی از انواع تیشرت زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.
انواع-تیشرت-زنانه

تیشرت زنانه چه انواعی دارد؟

انواع تیشرت زنانه بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. دانستن تفاوت‌های آن‌ها تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد تا استایل مناسبی را برای خود انتخاب کنید. در اینجا لیستی از رایج ترین انواع تیشرت زنانه اسپرت به شما معرفی می‌شود که احتمالاً آن‌ها را در بسیاری از فروشگاه‌ها خواهید دید.

1- تیشرت زنانه اسلیم فیت

یکی از انواع تیشرت زنانه ای که می‌تواند به شما استایل متفاوتی بدهد تیشرت اسلیم فیت است. تیشرت‌های اسلیم فیت به دلیل ماهیت چسبنده‌شان اغلب به عنوان لایه زیرین لباس استفاده می‌شوند، بنابراین زیر ژاکت یا سویشرت بسیار خوب به نظر می‌رسند.

انواع-تیشرت-زنانه2- تیشرت زنانه یقه گرد
اولین تیشرت‌های طراحی شده بیشتر تیشرت‌های یقه گرد بودند. اما باور کنید یا نه، این تیشرت‌ها تا قبل از دهه 1940 فقط به عنوان یک لباس زیر برای مردان استفاده می‌شد!

امروزه تیشرت یقه گرد را همه می‌پوشند. این تعجب آور نیست، زیرا آن‌ها برای اکثر انواع شکل‌های صورت مناسب هستند. این نوع تیشرت زنانه اسپرت به دلیل داشتن یقه گرد توجه را به گونه و چانه جلب می‌کند.
علاوه بر این، از آنجایی که در حال حاضر یک لباس کلاسیک است، می‌توانید آن را با شلوار جین یا با یک ژاکت بپوشید. تیشرت زنانه یقه گرد در هر حال جذاب و زیبا به نظر می‌‌رسد.

3- پیراهن یقه خدمه

تیشرت زنانه اسپرت یقه خدمه‌ای معمولاً با تیشرت زنانه یقه گرد اشتباه گرفته می‌شوند. زیرا فرم برش یقه در هر دوی آن‌ها گرد است. اما در تیشرت یقه خدمه‌ای این یقه گرد بالاتر و نزدیکتر به گردن است.

نام آن از لباس ملوانان نیروی دریایی ایالات متحده گرفته شده که برای پوشاندن موهای سینه و ایجاد گرما در طول سفر دریایی‌شان در سال 1913 از این تیشرت‌ها استفاده می‌کردند.

می‌توانید آن را به صورت غیر رسمی با شلوار جین بپوشید. اما این مدل یک تیشرت زنانه شیک خواهد بود وقتی آن را با دامن بپوشید، مخصوصاً اگر رنگ‌شان مکمل یکدیگر باشند.

4- تیشرت زنانه اسپرت یقه هفت

تیشرت یقه V همانطور که از نامش پیداست دارای یقه V شکل است.

امروزه مردم در هوای گرم تیشرت زنانه اسپرت یقه V را ترجیح می‌دهند. آن‌ها همچنین برای رویدادهای ورزشی مناسب‌تر از سایر انواع تیشرت زنانه دیگر هستند. اما اگر هوا خیلی گرم نباشد، می‌توانید برای ظاهری متفاوت آن را با لباس‌های بیشتر لایه بندی کنید.

انواع-تیشرت-زنانه5- تیشرت زنانه اسپرت راگلان یا بیسبالی

تیشرت‌های راگلان به تیشرت‌های بیسبال معروف هستند زیرا در گذشته تیم‌های بیسبال آن‌ها را در طول بازی می‌پوشیدند. این نوع تیشرت بازیکنان را قادر می‌ساخت آزادانه‌تر حرکت کنند.
تیشرت‌های راگلان به خاطر آستین‌هایشان که رنگ‌های متفاوتی دارند، معروف هستند. تیشرت‌ زنانه اسپرت راگلان برای پوشیدن با هر چیزی از شلوار جین گرفته تا دامن‌های اسکیت برای داشتن ظاهری اسپرت‌تر، مناسب هستند.

6- تیشرت زنانه اسپرت یقه اسکوپی ( سر و سینه باز)

مانند تیشرت یقه گرد زنانه و تیشرت زنانه یقه خدمه، یقه این مدل هم گرد است. اما برش خیلی بیشتر داشته و تا پایین استخوان ترقوه باز خواهد بود و می‌تواند گردن و استخوان‌های ترقوه را برجسته کند و برای افرادی که بازوهای کشیده دارند جذاب به نظر برسد.

این نوع تیشرت زنانه اسپرت می‌تواند جواهرات یا آویز گردن منحصر به فرد شما را به خوبی به نمایش بگذارد. همچنین آن را می‌توانید با هر شلوار یا دامن به تن کنید.

7- تیشرت اسپرت زنانه کراپ


تاپ‌های کوتاه مدت‌هاست که در شرق و در کشورهایی مانند هند و مصر محبوب بوده‌اند، با این حال، به دلیل آب و هوای سردتر، در غرب چندان شناخته شده نبودند.

برای تبدیل شدن این تیشرت زنانه به عنوان یک پوشش رایج در غرب چندین دهه طول کشید. در حال حاضر، تیشرت کراپ زنانه احتمالاً محبوب‌ترین تیشرت‌هایی هستند که اکثر خانم‌ها می‌پوشند.

تیشرت‌کراپ یک تیشرت زنانه شیک است. همچنین ظاهر شما را زیباتر می‌کند، حتی زمانی که فقط با شلوار جین گشاد یا تنگ ست می‌شود. اما اگر دوست داشته باشید، می‌توانید کت چرم یا ژاکت کش باف را نیز با آن‌ها بپوشید.

8- تیشرت زنانه اسپرت با یقه جواهر

این تیشرت زنانه شیک هم جزو انواع تیشرت زنانه یقه گرد می‌باشد. برش یقه این مدل از یقه خدمه بیشتر است.

اگر می‌خواهید جواهری که به گردن خود بسته‌اید را به نمایش بگذارید، این تیشرت زنانه مناسب‌ترین گزینه است. این تیشرت دارای یقه‌ای گرد و بیسیک است که تا بالای استخوان‌های ترقوه کشیده می‌شود. به دلیل همین برش، توجه را فوراً به گردنبندی که می‌پوشید جلب می‌کند. اگرچه تیشرت یقه اسکوپ نیز هدف مشابهی را دنبال می‌کند، تیشرت یقه جواهر ظاهر محافظه کارانه‌تری را ارائه می دهد.

این تیشرت‌ها با دامن‌های کوتاه عالی به نظر می‌رسند. اما همچنان می‌توانید آن را با شلوار و پاشنه بلند نیز بپوشید تا حالتی کلاسیک داشته باشید.

انواع-تیشرت-زنانه9- تیشرت زنانه اسپرت یقه مربعی (خشتی)
این تیشرت همانطور که از نامش پیداست دارای یقه مربعی است که بر خلاف انواع دیگر تیشرت زنانه اسپرت، کمی شانه را نمایان می‌کند.
اگر می‌خواهید لباس‌هایی بپوشید که پوشش کمی داشته باشد، اما همچنان زیبا به نظر برسید، می‌توانید آن را با مدل‌های شلوار فاق بلند بپوشید. ولی اگر در یک مراسم رسمی‌تر شرکت می‌کنید، می‌توانید آن را به عنوان یک تیشرت زنانه شیک با دامن به تن کنید.

10- تیشرت زنانه اسپرت جیب دار

تیشرت‌های جیب‌دار یک جیب در گوشه بالا سمت چپ یا راست دارند. در صنعت مد امروزی، انواع تیشرت زنانه و مردانه جیب‌دار در بازار موجود هستند. با این حال، تیشرت زنانه جیب دار کوچک‌تر از مردانه بوده و طرفدار چندانی ندارد. در حالی‌که قدرت مانور زیادی برای ست کردن این تیشرت ندارید، اما می‌توانید آن را با برخی از انواع شلوار جین یا شلوارک بپوشید.

انواع-تیشرت-زنانه 11- تیشرت زنانه اسپرت بدون آستین

بیشتر افراد اغلب آن را هنگام رفتن به باشگاه می پوشند، زیرا راحت است و برخی از عضلات را در معرض دید قرار می دهد. این تیشرت‌ها در دهه 1980 زمانی که بدنسازان آن‌ها را پوشیدند، محبوب شدند. اما امروزه زنان نیز آن را می‌پوشند. این نوع تیشرت گزینه مناسبی برای باشگاه است، بنابراین بهتر است آن را با شلوار لگ ست کنید. اما شما همچنین می توانید آن را به عنوان لباسی معمولی در طول روز با شلوارک یا شلوار جین مورد علاقه خود بپوشید.


12- تیشرت زنانه اسپرت با برش هلالی

در نگاه اول، این تیشرت ممکن است مانند انواع دیگر تیشرت زنانه به نظر برسد. همانطور که از نامش پیداست، جلو و پشت آن برشی مانند یک نیم دایره دارد. از آنجایی که این تیشرت زنانه شیک بالا تنه شما را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهد، این توهم را ایجاد می‌کند که پاهای بلندتری دارید.

بر خلاف انواع تیشرت زنانه دیگر، لازم نیست این تیشرت را روی شلوار جین فاق بلند بپوشید. درعوض، می‌توانید آن را با یک دامن کوتاه بپوشید تا پاهای‌تان بیشتر به چشم بیاید. با این استایل این یک تیشرت زنانه شیک برای پوشیدن در دورهمی‌های دوستانه است.

 

13- تیشرت زنانه اسپرت کلاه دار

این تیشرت همان است که امروزه به‌عنوان پوشاک ورزشی قهرمان می‌شناسیم. در اصل، ورزشکاران و کارگران در هوای سرد، هودی می‌پوشیدند و کم کم این لباس به استایل روزمره مردم راه پیدا کرد. در حال حاضر، تیشرت هودی برای همه، به خصوص در فصل‌های سرد، ضروری است. بسیاری معتقدند که هودی‌ها فقط یک حس خیابانی را ارائه می‌دهند. اما اینطور نیست زیرا می‌توانید آن را با پوشیدن زیر یک کاپشن یا کت مورد علاقه خود به یک تیشرت زنانه شیک تبدیل کنید.

14- تیشرت زنانه سایز بزرگ
می‌توانید آن را با شلوار جین گشاد به سبک خیابانی به تن کنید. حتی می‌توانید یک کمربند را به دور کمر خود ببندید تا آن را تبدیل به یک تیشرت زنانه شیک کنید.

تیشرت‌های سایز بزرگ در واقع همان تیشرت‌های ساده هستند، با این تفاوت که گشادتر و بلندتر می‌باشند. تیشرت زنانه سایز بزرگ یا لش امروزه نه تنها در بین خانم‌ها طرفدار دارد بلکه اکثرمردان نیز این نوع لباس‌ها را می‌پوشند. این تیشرت به دلیل راحتی‌اش طرفداران زیادی دارد.

 

انواع-تیشرت-زنانه15- تیشرت زنانه اسپرت آستین سه ربع

طول قد آستین‌های این تیشرت زنانه شیک به بالای آرنج می‌رسد و در عین اینکه به حفظ گرمای بدن کمک می‌کند اما همچنان آزادی بیشتری برا حرکت به دستان شما می‌دهد.

از آنجایی که ساعد و مچ دستتان را در معرض دید قرار می‌دهد، می‌توانید دستبند بپوشید. اگر می‌خواهید سبکی راحت داشته باشید، تیشرت آستین سه ربع خود را با شلوار جین و کفش‌های کتانی بپوشید. اما برای جذاب‌تر کردن آن، می‌توانید به جای کفش‌های کتانی از کفش‌های پاشنه دار استفاده کرده و اکسسوری‌هایی مانند گردنبند و ساعت بپوشید. با این پوشش آن را به یک تیشرت زنانه شیک ارتقا می‌دهید.

16- تیشرت زنانه اسپرت آستین بلند

در هوای سرد، تیشرت‌های آستین بلند زنانه بهترین انتخاب در بین انواع تیشرت زنانه هستند. همانطور که از نام آنها پیداست، آستین آنها از بازو تا مچ امتداد دارد. جدای از آن، پوشیدن آن نیز راحت است.

تیشرت‌های آستین بلند ظاهری غیر رسمی به شما می‌دهد، به خصوص اگر با شلوار جین بپوشید. اما اگر برای چیزی متفاوت تلاش می‌کنید، می‌توانید یک پیراهن یقه‌دار زیر آن بپوشید و یقه‌ها را از پیراهن آستین بلندتان بیرون بیاورید تا حس رسمی‌تری داشته باشد. این که چه سبک پوششی را انتخاب می‌کنید به سلیقه شما بستگی دارد.

انواع-تیشرت-زنانه

نحوه پوشیدن تیشرت زنانه اسپرت با شلوار ورزشی

ترکیب تیشرت و شلوار ورزشی زنانه ، ظاهری راحت را ارائه می‌دهد و می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید معمولی یا شیک باشد. اگر از طرفداران شلوار جین و تیشرت کلاسیک هستید هم می‌توانید از پوشیدن شلوار ورزشی لذت ببرید. اما چگونه باید آنها را استایل کنید؟

سعی کنید یک تیشرت زنانه اسپرت چاپ شده را با یک شلوار ورزشی تک رنگ بپوشید. می‌توانید با انتخاب یک تیشرت با چاپ گرافیکی یا رنگ‌های جسورانه به لباس خود کمی جذابیت دهید. اگر می‌خواهید ظاهری هماهنگ‌تر ایجاد کنید، سعی کنید یک تیشرت دکمه‌دار یا تیشرت یقه‌دار را به همراه شلوار ورزشی خود بپوشید.

اضافه کردن اکسسوری به استایل خود در حالی که تیشرت پوشیده‌اید راهی عالی برای افزودن حس و سلیقه شخصی شماست. اضافه کردن کلاه لبه دار، عینک آفتابی یا یک گردن بند را در نظر بگیرید. با افزودن یک سویشرت یا ژاکت کش باف می‌توان یک ست آراسته‌تر ایجاد کرد. می‌توانید انتخاب‌های مختلفی از کفش مانند کفش‌های ورزشی زنانه ، کفش راحتی یا صندل را امتحان کنید.

چگونه یک تیشرت زنانه اسپرت را با یک سویشرت لایه بندی کنیم؟

 لایه بندی تیشرت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آن را در تمام طول سال بپوشید، و یک سویشرت از بهترین راه‌ها برای به حداکثر رساندن استایل لباس شما است.

می‌توانید این لایه بندی را با انتخاب رنگ‌هایی که مکمل یکدیگر هستند، انجام دهید. لوازم جانبی برای استایل تیشرت شما از عناصر کلیدی هستند. یک جفت کفش ورزشی ظاهر را کامل می‌کند و می‌توان آن را هم با لباس‌های ورزشی و هم با لباس‌های غیررسمی‌تر پوشید.

انواع-تیشرت-زنانهبهترین برند برای خرید انواع تیشرت زنانه کدام است؟

اگر شما از طرفداران تیشرت هستید، می‌توانید انواع تیشرت ورزشی زنانه نایک و مدل‌های تیشرت ورزشی زنانه آدیداس را بررسی کنید. این برندها همه انواع مختلف تیشرت زنانه اسپرت را با کیفیت عالی تولید می‌کنند. هرچند قیمت تیشرت زنانه از برندهای معتبر گرانتر است اما با دارا بودن ویژگی‌های تخصصی برای فعالیت‌های ورزشی مناسبترین انتخابند.

انواع-تیشرت-زنانه

کدام یک از انواع تیشرت زنانه برای شما مناسب هستند؟

تیشرت زنانه اسپرت یک ضرورت در کمد لباس زنانه است. آن‌ها ممکن است ابتدایی و ساده به نظر برسند، اما محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اقلام توسط اکثر برندهای لباس هستند. مردم نیز به طور مرتب انواع تیشرت زنانه را خریداری می‌کنند. قیمت تیشرت زنانه معمولاً ارزان است. اینکه بدانید تیشرت زنانه چه انواعی دارد برای انتخاب سبک پوشش شما ضروری است.

انواع مختلفی از تیشرت‌ها برای انتخاب وجود دارد، هرچند تیشرت زنانه سایز بزرگ این روزها طرفداران خاص خود را دارند و انواع تیشرت زنانه شیک و رسمی نیز در بازار وجود دارند که برای مناسبت‌‌ها و استایل رسمی‌تر مناسبند، اما محبوب‌ترین آن‌ها تیشرت‌ زنانه اسپرت یقه گرد و تیشرت زنانه اسپرت یقه هفت است. این تیشرت‌ها برای پوشیدن به‌عنوان لباس زیر، تکه‌های لایه‌بندی یا تکه‌های مستقلی که استایل شما را به بهترین شکل ممکن می‌سازند، عالی هستند. درست است که همه چیز بستگی به سلیقه و ترجیحات شما دارد، اما وجود یک تیشرت سفید زنانه و یک تیشرت زنانه مشکی در کمد لباس یک زن از واجبات است! دو رنگی که به راحتی می‌توانید با لباس‌ها دیگر خود هماهنگ کنید.