فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

ورزش‌هایی که شکم را سریع‌تر لاغر می‌کنند

در دانستنیهای ورزشی / نکات آموزشی

 ورزش های چربی سوز

سؤالی که ذهن اغلب ما را درگیر خود می‌کند این است که با چه ورزشی می‌توان در کمترین زمان لاغر شد. اصلاً آیا این کار امکان‌پذیر است؟ در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل دررابطه‌با چند ورزش صحبت کنیم که با این ورزش‌ها و تکنیک‌ها می‌توانید در کمترین زمان لاغر شوید و به وزن ایده‌آل خود برسید. برای اغلب ما لاغر کردن و ورزش‌کار سختی است به همین علت بیشتر ما با اضافه‌وزن مواجه هستیم. اما ورزش روتین و مناسب می‌تواند به‌تناسب اندام و سلامتی بدن کمک کند. در ادامه قصد داریم تا دررابطه‌با 7 ورزش صحبت کنیم که هم ساده و راحت است و هم به شما در کاهش وزن و لاغری و البته تناسب‌اندام کمک می‌کند. پس با ما همراه باشید.

7 ورزش برای لاغری سریع و راحت!

1- طناب زدن

2- دویدن

3- شنا

4- وزنه اصولی زدن

5- دوچرخه

6- برقصید

7- ورزش هوازی

1-طناب زدن

طناب زدن یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین ورزش‌ها است که شما می‌توانید در هرجایی که هستید آن را امتحان نماید. با طناب زدن شما می‌توانید در ساعت هزاران کالری بسوزانید. طناب زدن بهترین ورزش برای کاهش وزن و لاغری سریع است که به‌صورت اصولی روند کاهش وزن را پیش می‌گیرد. بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و متخصصان لاغری بر این باور هستند که هیچ ورزشی به‌اندازه طناب زدن به لاغری شما نمی‌تواند کمک کند. این ورزش هوازی بیشترین میزان سوزاندن کالری را در ساعت دارد که طی تحقیقات مشخص شده است که ده دقیقه طناب زدن معادل با 110 متر دویدن است. با طناب زدن علاوه بر اینکه به کاهش وزن خود کمک می‌کنید به‌تناسب اندام و البته تراکم استخوان خود نیز کمک می‌کنید.

کاهش وزن با شنا 

2-شنا

تا به اینجا فقط یک مورد ورزش عالی برای کاهش وزن سریع را گفتیم. اما گزینه جذاب و هیجان‌انگیز بعدی برای لاغر کردن سریع شناکردن است. شما می‌توانید با شناکردن حدود 700 کالری در هر ساعت بسوزانید که این امر به شما در کاهش وزن کمک چشمگیری می‌کند. اگر تمایلی به لاغری سریع با دویدن و طناب زدن ندارید توصیه می‌کنم حتماً از ورزش شنا به همراه یک مایوی مردانه استفاده نماید. این ورزش یکی از بهترین ورزش‌ها برای لاغری و تقویت مفصل‌ها است. اگر شما هم مفصل‌های ضعیفی دارید حتماً شنا کنید. هم می‌توانید به‌صورت دوره‌های ترمیک در استخرهای عمومی ثبت‌نام کنید و از مزایای این ورزش استفاده کنید و هم می‌توانید به‌صورت هفتگی به استخر بروید و چند ساعتی را در استخر شنا کنید و به‌تناسب اندام خود کمک کنید.

3-دویدن

در پاسخ به این سؤال که چه ورزشی سریع‌تر لاغر می‌کند در ابتدا طناب زدن را پیشنهاد دادیم. بعد از طناب زدن، دویدن بهترین ورزش برای لاغری سریع است. دویدن و پیاده‌روی از بهترین ورزش‌ها برای چربی‌سوزی است. با این ورزش هوازی تا 800 کالری در ساعت بسوزانید. لازم نیست حتماً باقدرت بدوید تا لاغر شوید. شما می‌توانید با نرم دویدن هم به لاغری و تناسب‌اندام در کمترین زمان برید.

نکته‌ای که در این ورزش لازم است بدانید این است که حتماً در کنار پیاده‌روی و دویدن برای کاهش اشتها در رژیم غذایی مناسب داشته باشید و حتماً برای تأمین انرژی خود از نوشیدنی‌های مقوی استفاده نماید تا دچار افت فشار نشوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب سایز کتونی ورزشی

کاهش وزن با دوچرخه سواری 

4-دوچرخه

دوچرخه‌سواری کنید تا لاغر شوید و به‌تناسب اندام برسید. دوچرخه‌سواری و رکاب زدن دشمن چاقی و چربی اضافی بدن است. شما می‌توانید این ورزش را هم در فضای باز انجام دهید و هم می‌توانید با دوچرخه‌های مخصوص و ثابت در خانه نیز انجام دهید. دوچرخه‌سواری و رکاب زدن در فضای باز بسیار نشاط‌آورتر است اما اگر دوچرخه ندارید و یا به دلایل دیگر نمی‌توانید در فضای باز رکاب بزنید می‌توانید رکاب زدن و کاهش وزن با دوچرخه را در باشگاه نیز امتحان نماید.

دوچرخه‌سواری به مدت یک ساعت در روز کالری زیادی می‌سوزاند و علاوه‌برآن عضلات پاها و ران‌ها را قوی می‌کند و چربی اضافی در شکم و پهلو از بین می‌رود. دوچرخه‌سواری علاوه بر کاهش وزن سریع به شما در سالم‌سازی عضلات قلب کمک می‌کند.

البته نکته‌ای که در این ورزش وجود دارد این است که اگر مشکلات قلبی و یا مشکلاتی در ناحیه زانو دارید توصیه می‌کنم تا در ابتدا به پزشک مراجعه نماید و در صورت تأیید پزشک از دوچرخه به‌عنوان وسیله‌ای برای لاغری استفاده نماید.

5-برقصید

یکی از ورزش‌هایی که به شما در کاهش وزن سریع کمک می‌کند، رقصیدن به همراه تیشرت ورزشی دخترانه است. شاید با خود فکر کنید که مگر می‌شود با رقص به وزن ایده‌آل و تناسب‌اندام رسید؟ جواب سؤال شما بله است. شما اگر به‌صورت روزانه و حدود 1 ساعت به طور روتین و با برنامه برقصید می‌توانید به میزان چشمگیری لاغر شوید و به‌تناسب اندام برسید. رقصیدن یکی از ورزش‌هایی است که حتی در خانه هم می‌توانید از آن استفاده کنید و این نوع ورزش بیشتر مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است.

کاهش وزن با وزنه برداری 

6-وزنه بزنید و لاغر شوید

استفاده از وزنه ناخالص و درست و اصولی می‌تواند به شما در کاهش وزن بسیار کمک کند. شما اگر وقت زیادی برای ورزش در باشگاه ندارید می‌توانید از گزینه وزنه برای لاغری سریع خود استفاده نماید. شما می‌توانید چند وزنه سبک خریداری نماید و 1 ساعت در روز در خانه خود ورزش کنید. به همین راحتی می‌توانید سریع و راحت لاغر شوید.

ورزش های هوازی کاهش وزن 

7-ورزش هوازی

ورزش‌های هوازی بهترین ورزش‌ها برای لاغری سریع با سختی کم هستند. شما با انجام ورزش‌های هوازی می‌توانید بیشتری میزان کالری را در کمترین زمان بسوزانید و به وزن ایده‌آل خود برسید. ورزش‌های هوازی علاوه بر لاغری مزایای دیگری نیز دارند. از جمله، ورزش هوازی راهی عالی برای افزایش ضربان قلب است که می‌تواند کالری جمع شده را بسوزاند. یک تمرین هوازی ۲۰ دقیقه در هفته به شما در کاهش وزن سریع کمک خواهد کرد. ورزش‌های هوازی انواع بسیاری دارد که شما باید باتوجه‌به میزان اضافه‌وزن خود و نوع بدن خود بهترین ورزش هوازی را انتخاب نماید. به همین منظور برای جلوگیری از آسیب نرسیدن به دیگر اعضای بدن خود لازم است تا زیر نظر یک مربی حرفه‌ای ورزش‌های هوازی را شروع کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه با روزی 20 دقیقه پیاده روی روی تردمیل وزن کم کنیم

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدا گفتیم اغلب ما به دنبال ورزشی هستیم که در کمترین زمان ممکن به لاغری و کاهش وزن ما کمک کند. به شما در این مقاله گفتیم که بهترین ورزش برای کاهش سریع وزن چیست؟ به‌طورکلی کاهش وزن و تناسب‌اندام در دنیای امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه زنان و مردان است که همه به دنبال بهترین ورزش‌ها برای لاغری هستیم چه در خانه و چه در باشگاه. در این مقاله به شما 7 تا از بهترین ورزش‌های لاغری سریع را گفتیم که باید در نظر داشته باشید که علاوه بر انجام این ورزش‌ها لازم است تا رژیم غذایی کاملاً مناسب هم داشته باشید که سریع‌تر به وزن ایده‌آل و تناسب‌اندام برسید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.