فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

زیره ویبرام

در راهنما / راهنمای خرید

زیره ویبرام چیست

زیره ویبرام کفش‌های کوهنوردی در قدیم از چرم ساخته می‌شد؛ که بنا به شرایط مورد استفاده ضخامت و تعداد لایه‌های چرم متفاوت بود.


زیره-ویبرام

یکی از اشکالات کفش‌های چرمی زمستانی وزن بالای آنها بود که با اختراع لایه‌ها و پارچه‌های جدید با عناوین گورتکس - سیمپاتکس و تینسولیت تا حدی این نقیصه جبران گردیده است.

لایه گورتکس که در انواع پوشاک زمستانی کوهنوردی نیز بکار می‌رود دارای خاصیت یک طرفه بودن است؛ یعنی تنها از یک طرف کاملاً ضد آب و باد است و در نتیجه از داخل بخار و گرمای ناشی از تعرق و فعالیت را بخارج می‌فرستد و از خیس شدن پوشاک زیر و سرمازدگی جلوگیری می‌کند.

لایه سیمپاتکس نیز مانند گورتکس ضد آب و ضد باد و دارای قابلیت تنفسی است. لایه تینسولیت نیز گرمازا بوده و در کفش‌های زمستانی و سنگین بکار می‌رود. زیره کفش کوهنوردی نیز از لایه‌های مخصوصی ساخته می‌شود که معروف‌ترین آن ویبرام ایتالیا است.

شرکت ویبرام

شرکت ویبرام(Vibram) یک شرکت معتبر در زمینه تولید کفش و انواع زیره‌های لاستیکی کفش است. مبدا این برند کشور ایتالیاست و از قدمت زیادی برخوردار است. این شرکت ابتدا به تولید لاستیک دهنه اسب و ابزار یراق مربوط به آن می‌پرداخت اما امروزه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های زیره‌های لاستیکی به‌حساب می‌آید.. زیره‌ کفش‌های کوهنوردی بیشتر برندهای معتبر نظیر نورث فیس (North Face) و مرل (Merrel) تولیدی شرکت ویبرام است که این نکته نیز نشان دهنده‌ی کیفیت بالای محصولات تولیدی این کمپانی است.

بیشتر بخوانید: گورتکس چیست؟

اسپورت لند، بزرگترین فروشگاه مولتی برند پوشاک ورزشی در ایران، عرضه کننده انواع پوشاک، کفش و اکسسوری ورزشی. هدف این مجموعه تأمین کالای با کیفیت ورزشی برای تمامی علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. هم میهنان عزیز در هر نقطه از کشور می توانند با مراجعه به وب سایت اسپورت لند و یا شعب فروش، پوشاک ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنند. ارسال سریع، گارانتی، تعویض و بازپس گیری کالا از جمله خدمات اسپورت لند به اعضاء باشگاه مشتریان این مجموعه می باشد. جهت مشاهده و انتخاب محصولات مورد نظر، وارد دسته بندی مورد نظر خود شوید.

اسپورت لند، سرزمین برند های ورزشی

انواع کفش اسپورت زنانه انواع کیف کمری ورزشی انواع کفش دویدن مردانه
انواع کفش اسپورت زنانه انواع کیف کمری ورزشی انواع کفش دویدن مردانه
انواع قمقمه ورزشی انواع توپ ورزشی انواع ساعت مچی روزانه
انواع قمقمه ورزشی انواع توپ ورزشی انواع ساعت مچی روزانه
انواع شورتک ورزشی زنانه انواع دستکش ورزشی انواع مت ورزشی
انواع شورتک ورزشی زنانه انواع دستکش ورزشی انواع مت ورزشی